Apostrofen strikes back!

16 Aug

Sjå den!

Lesekrinsen Apostrofen har tøffe tider. Sommerferie og folk på flyttefot gjør at enkelte av medlemmene har spurt seg om dette er slutten.

Men i og med at samtlige medlemmer går med et brennende ønske om at denne lesekrinsen må fortsette har det vel egentlig aldri vært tvil.

Vi må imidlertid se mellom fingerene at inntil 33.33333 prosent av de 6 medlemmene må melde avbud på enklete av møtene.

Dette må løses ved at det for hvert møte blir valgt en referent som gir alle medlemmene en kort tilbakemelding via mail. Her må man blant annet finne hvilken ny bok som ble valgt, alternative datoer for neste møte..

Er det Øyvind sin tur til å avholde neste møte?

Forslag til dato for neste møte:

1. Mandag 27.august. 19.00

2. Tirsdag 4. september. 19.00

3. Mandag 10 september. 19.00

Vennligst kom med tilbakmeldinger på disse datoene. Minstekravet er at 4 av 6 kan.

mvh.

Bjørn Ingvar – LOTP

5 kommentar to “Apostrofen strikes back!”

  1. Øyvind 16.08.07 kl. 16:58 #

    Jeg er veldig glad for at Apostrofen fortsetter, og jeg har vært klar for å arrangere neste møte lenge nå.

    De to første datoene passer glimrende for meg. Mandag 10. september er den enestedagen jeg ikke kan.

    Goe hyns!

  2. Trond Atle 16.08.07 kl. 18:30 #

    De to første datoene passer best for meg også!

  3. gustav 17.08.07 kl. 11:23 #

    tirsdag 4 er den dagen som passer for meg. kamp de to andre…

  4. Bjørn Ingvar 20.08.07 kl. 06:47 #

    Hei. Da mangler vi en på tirsdag 4 september. Den meste aktuelle er vel Jarle. På tide å komme på banen. Jeg kan ikke og Torvaldo er vel i Bergen?

  5. Jarle 20.08.07 kl. 10:21 #

    Alle datoene passer for meg ettersom apostrofen har første pri.

Legg igjen en kommentar

