Øyvind – Tirsdag 4.september

20 Aug

Da er ny dato endelig fastsatt og «den merkelige hendelsen med hunden den natten» skal betraktes, vurderes, diskuteres, overveies og bedømmes.

Foreløpig har olsen, gustav og jarle meldt sin ankomst hos øyvind. Torvald og jeg blir wildcards.

Forøvrig er det godt å se at folket tar i bruk Apostrofens blogg/hjemmeside. Nydelig gutter! Slikt gir inspirasjon til en oppdatering – bare vent 🙂

Som nevnt i sist melding foreslår jeg at dere før hvert møte velger en referent slik at vi som er hindret fra å stille kan få oss et aldri så lite innblikk i godsakene. Referatet blir selfølgelig snarlig postet her og forhåpentligvis kommentert av engasjerte medlemmer.

Vi gleder oss til fortsettelsen…

LOTP

13 kommentar to “Øyvind – Tirsdag 4.september”

  1. Trond Atle 22.08.07 kl. 07:25 #

    Hei!
    Jeg ser at Apostrofens neste møte blir tirsdag 4. sept. Dette var en dato jeg trodde jeg kunne, men det viser seg at jeg er nødt til å gå på et foreldremøte den kvelden. Lite å gjøre med det, dere får kose dere med hundeboka! 🙂

    Snakkes!

  2. Bjørn Ingvar 22.08.07 kl. 07:28 #

    Det er selfølgelig bare å diskutere seg fram til en ny dato. Men det overlater jeg til de fire av dere som er mest aktuelle til neste møte.

    LOTP.

  3. Øyvind 22.08.07 kl. 08:25 #

    Hva med å flytte møtet en dag, til onsdag 5. september?

  4. gustav 22.08.07 kl. 10:00 #

    onsdag 5 skulle passe bra for meg…

  5. Trond Atle 22.08.07 kl. 19:35 #

    Tror 5. sept passer bra for meg!

  6. Øyvind 27.08.07 kl. 10:48 #

    Er den nye datoen da onsdag 5. september? Skal vi si det hjemme hos meg?

  7. torvald 27.08.07 kl. 15:38 #

    må diverre melde pass uavhengig av dag for avholdelse. kan gi øyvind min input førstkommende lørdag:)

  8. Bjørn Ingvar 27.08.07 kl. 15:49 #

    Ser ut til at dere er i ferd med å bli enige om en dato nå. Herlig! Mangler bare at Mongen viser seg her inne og bekrefter at Apostrofen er førstepri også neste onsdag..

  9. Jarle Mong 27.08.07 kl. 15:55 #

    Onsdager har ikke bokklubben første prioritet, da er jeg i huskirke. Den allmektige viker ikke for noen selv ikke apostrofen

  10. Jarle Mong 27.08.07 kl. 15:56 #

    Hva med torsdag 20.00 ?

  11. Øyvind 27.08.07 kl. 18:25 #

    Torsdagen begynner jeg på kveld. Dette er bare bittert. Lørdag 8. september, er det en passende dato? Dagen er tilfeldigvis også min fødselsdag, så her er det en gyllen mulighet til å slå to fluer i en smekk. Bursdagskake ala Sandsmark burde vel lokke de fleste til å velge Apostrofen denne kvelden.
    Så hva sier dere? Lørdag 8. september, gode høns?

  12. gustav 29.08.07 kl. 06:48 #

    I og med at dette er datoen for mitt bryllup passer det dårlig… hva med tirsag 11?

  13. Øyvind 29.08.07 kl. 13:28 #

    Dette blir bare vanskeligere og vanskeligere. Jeg jobber kveld fram til onsdag 12. Hva med torsdag 13. og dagene framover. Da jeg jeg ledig.
    Forresten kjekt å se at det er flere som går til alters for tiden. Neste Apostrofen bør gå med til debriefing av både bok og bryllup!

Legg igjen en kommentar

