Apostrofen har trange vekstvilkår.

10 Sep

Bryllup, foreldremøte, «kristus kaller», journalist på kveldsvakt; det meste har stått i veien for Apostrofen.

Ut fra siste ukers diskusjonsrunder på http://kydland.wordpress.no har vi funnet ut at onsdager er uaktuelt – da er det huskirke for Jarle.

Ellers ser jeg ingen dager som er umulige for medlemmer så lenge klubben legges til 19.00. Øyvind har et problem siden han skal oppdatere Aftenbladets fotballweb både tidlig og sent i perioder.

Jeg velger å gjøre som sist og gir dere tre alternativer. Dere får eventuelt diskutere dere frem til andre dersom dette ikke skulle passe.

1. Mandag 24.09 – 19.00

2. Tirsdag 25.09 – 19.00

3. Torsdag 27.09 – 19.00

Er veldig fornøyd med at dere utelukkende benytter dere av Apostrofens nettside for å bli enige om en passende dato, fortsett! -> https://kydland.wordpress.com

11 kommentar to “Apostrofen har trange vekstvilkår.”

  1. gustav 10.09.07 kl. 10:43 #

    da er bryllup unnagjort (en utrolig opplevelse), og eg e klar for nye møter. Alle de tre datoene passer for meg. Tirsdagen er vel den som passer aller best…

  2. Bjørn Ingvar 10.09.07 kl. 10:47 #

    Gratulerer Gustav og lykke til i ekteskapet! Hørte rykter om en fantastisk bra tale.

  3. Øyvind 10.09.07 kl. 14:37 #

    Endelig en ny utvikling i neste møte med Apostrofen-saken! Strålende! Både mandag og tirsdag passer perfekt for meg. Jeg regner med at torsdagen også går greit. Vi skal ha årsmøte onsdag og torsdag denne uken, men jeg regner med at vi er ferdige i god tid før torsdag kveld.

  4. Jarle 12.09.07 kl. 08:48 #

    Alle dager passer for meg ettersom apostrofen bare har treenigheten foran seg på prioriteringslista. Tirsdag er perfekt også for meg.

  5. gustav 17.09.07 kl. 08:23 #

    då e me enige om tirsdag 25?

  6. Øyvind 17.09.07 kl. 12:52 #

    Enig. Tirsdag ser ut til å bli dagen. 19.00 hos meg.

  7. Trond Atle 19.09.07 kl. 19:17 #

    Tirsdag passer bra!

  8. Øyvind 24.09.07 kl. 08:16 #

    Blir det møte i morgen, eller blir det utsatt på ny?

  9. gustav 24.09.07 kl. 10:16 #

    eg e klar som et egg i morgen! Har du en adresse?

  10. Øyvind 24.09.07 kl. 11:57 #

    Adressen min er Mellomgata 6, 4013 Stavanger. Gata ligger rett bak Monter ved Tau-ferga hvis det er til noen hjelp.
    Spørsmålet er: Blir det bare Gustav og jeg som skal ha møte i morgen, eller kommer det flere?

  11. Bjørn Ingvar 24.09.07 kl. 16:59 #

    Ser ut til at Trond Atle og Jarle også er klar. De har iallfall svar ja tidligere i denne tråden.

    Husk et lite referat til meg, så jeg kan publisere på apostrofen. Gleder meg til høre hva den nye boken blir.

    Lykke til på møtet!

Legg igjen en kommentar

