Møte hos Gustav førstkommende mandag.

2 Nov

Hei!

Da er vi klar for nytt møte. C.S Lewis skal under lupen.

Olsen har vært fraværende i diskusjonen, men jeg har gode nyheter, han kommer. Det kom visstnok til å bli endel lesing i helgen.

Det store spørsmålet er hvem som skal ha med seg tre romaner. Jeg mener å huske at rekkefølgen så langt har vært: Bjørn Ingvar, Torvald, Trond Atle, Jarle, Bjørn Ingvar, Øyvind, Gustav. Her må dere bare rette meg. Jeg foreslår uansett Rolf siden han er eneste medlem som ikke er representert på listen.

Torvald, som forøvrig blir 27 i morgen, gratulerer med dagen! Håper du er klar til neste møte som nok blir rundt juletider.

Jarle, du må informere Rolf. Hva er mailadressen hans?

Da har vi en avtale gutter. Snakkes Mandag 19.30 hos Gustav.

Bjørn Ingvar

6 kommentar to “Møte hos Gustav førstkommende mandag.”

  1. gustav 02.11.07 kl. 15:50 #

    Godt å se at nytt mote avtales uten noe form for problemer. Det er en fornoyelse å stille med lokale til neste mote. Min adresse er gravarskroken 3, leilighet 326. 4327 sandnes. Forste til hoyre etter maxi senteret (i retning havanna), deretter forste til hoyre igjen, kommer da ned på parkeringsplassen. Ved problemer er det bare å ringe på 97741918. me snakkes!

  2. Anonym 02.11.07 kl. 15:56 #

    Godt at nytt mote er avklart uten noen som helst problem! Da er det min fornoyelse å invitere til mitt gode hjem i sandnes. Min adresse er gravarskroken 3, leilighet 326. Forste til hoyre etter maxi senteret (i retning havanna), deretter forste til hoyre igjen, kommer da ned på parkeringsplassen. Ved sporsmål er det bare å ringe 97741918. Snakkes!

  3. gustav 02.11.07 kl. 15:56 #

    hilsen gus

  4. Øyvind 08.11.07 kl. 09:05 #

    Det var et godt møte på mandag. Jeg har akkurat fått fordøyet alle inntrykkene, så nå er et referat på vei. Følg med!

  5. Bjørn Ingvar 08.11.07 kl. 17:41 #

    Enig. Jeg fryktet det verste når den noe tunge «Tatt av Gleden» skulle under lupen, men det ble jo riktig så bra 🙂

  6. gustav 12.11.07 kl. 11:03 #

    jeg må si meg enig. Det var nok en uforglemmelig aften. Gleder meg allerede til Bjørneboe og ikke minst samfunnet generelt, skal under den etterhvert svært kritiske lupen. Venter i sitrende spenning på referat fra Sandsmark!

Legg igjen en kommentar

