The Road på kino

4 Aug

Merk av datoen. 16. oktober er det klart for kinopremiere på filmatiseringen av Apostrofen-suksessen «Veien». Det blir et ekstraordinært møte i forbindelse med premieren. Obligatorisk oppmøte for alle tilgjengelige medlemmer.

Forhåpentligvis skjer filmframføringen tidlig på kvelden, og det vil dermed være duket for debatt og analyse på en lokal restaurant umiddelbart etterpå.

Eventuelle frafall må meldes på diskusjonsforumet under. Det forventes for øvrig at nye medlemmer av Apostrofen har lest boka før filmpremieren.

Dette mente Apostrofen om Cormac McCarthys roman «Veien».

5 kommentar to “The Road på kino”

  1. bjørningvar 09.08.09 kl. 12:27 #

    Nok et tiltak fra Apostrofen som applauderes. Håper å kunne bivåne det ekstraordinære «Veien» møtet, etter filmens premiere.

    Etter å ha sett traileren aner det meg at filmen får en vrien oppgave med å utfordre leseopplevelsen min, men jeg lar meg gjerne overraske. Jeg sitter fortsatt med forbausende mange dystre bilder i hodet når tankene går til denne romanen. Alle disse kan umulig presse inn på to timer, men det blir uansett spennende å se filmen.

  2. bjørningvar 22.10.09 kl. 09:48 #

    Er premieren i Norge utsatt? Det kan se slik ut her: http://www.imdb.com/title/tt0898367/releaseinfo

  3. Sandsmark 29.10.09 kl. 13:01 #

    Den kollektive kinoturen lar vente på seg, men vi kommer sterkt tilbake i januar.

  4. bjørningvar 18.02.10 kl. 10:58 #

    Er dere klare for «den norske» premieren i morgen?

  5. Sea 19.10.12 kl. 18:05 #

    Hei jeg skriver en oppgave om boken the road , og sammenligner med filmen. I den annledning kunne jeg tenke meg å høre deres mening om hvorvidt de har lykkes/misslykkes med adaptasjonen fra bok til film av denne romanen ? Om dere har tid / mulighet ville det vært strålende! Trenger ikke være lange mailen .. bare litt stikkord og «myldring » 🙂 Mvh Synne

Legg igjen en kommentar

