Spørsmål til bokklubben Apostrofen

1 Oct

Hei. Dette brevet ankom min postboks i går. Det lyder som følger:

«Hei! Eg er ein ivrig lesar av dykkar heimesider, men må sei eg til tider seier meg skuffa. Ifølge dykkar vedtekter står det: «Apostorofen sin webside (kydland.wordpress.com) skal til en hver tid være oppdatert med viktige datoer, omtale av bøkene, kommentarer etc.. «

... en bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør...

... en bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør...

Her har eg funnet graverande feil og mangler som gjer at det kan stillast spørsmål med seriøsiteten på heimesida dykkar om ikkje anna. Tar dykk slike snarvegar også når dykk samlat til bokbad?? Er det plutseleg ikkje så nøye med slipskodexen? Kan brått føredraghalder få lov å vera med under middagen?

Så vidt meg bekjent er ikkje trond atle medlem i apostrofen lengre og kvar er medlemsprofilane til rolf maunel og asgeir?

Det står i vedtektene at apostrofen er stengd for kvinnelige medlemmer. Korleis vil dykk stilla dykk om den kjente idrettsprofilen Edel Therese Høiseth ville kome å halde føredrag? Eller t.d Gunn Nyborg? Ville det vore akseptabelt med tanke på at det er kvinner?

Mvh. Jakob Aardal.»

Jeg ga han følgende svar:

«Hei Jakbb. Me sett umåteleg stor pris på ivrige og trufaste lesarar av Apostrofen på verdsveven, at dei i tillegg kjem med tilbakemeldingar kva gjeld innhald på sia er ein spore til å gjera eit endå betre arbeid med å fronta Apostrofen på veven. Mange takk for tilbakemeldinga.

Som einaste person med administrative rettar på Apostrofen si vevside kan eg ikkje anna en å leggja meg langflat når det gjeld kritikken av mangel på oppdaterte medlemsprofilar. Eg ser, som deg, at dette slurvet kan føra til at Apostrofen lett kan sjåast på som ei lite seriøs litteraturgruppe, til dømes når det kjem til møteverksemda. Derfor vil eg ta tak i ankepunkta dine snarast.

Angåande møteverksemda kan eg berre utala meg på tynt grunnlag, då eg for tida sjeldan er til stades på møta. Men dei rapportane eg har fått tyder på at vedtektene vert fylgt til punkt og prikke. Som vedtektene seier så vil kvinnelege medlemmer aldri vera aktuelt i Apostrofen. Ein gjesteopptreden etter middagen er det derimot ingen problem med, og det kjem nok også snart – rykta seier at Anne Migliosi er på veg.

Med beste helsing
bjørningvar»

Som dere ser er det flere spørsmål jeg ikke kan besvare, som for eksempel savnet av oppdatert informasjon og aktelse for vedtektene. Men jeg er enig med innsenderen at vi har mye å gå på når det kommer til å publisere møtereferat og ikke minst møtedatoer og bokvalg. Jeg er veldig fornøyd med referatene som forfattes, men har forståelse at det er en jobb som gjøres i en ellers hektisk hverdag og derfor kan ta litt tid.

bjørningvar

9 kommentar to “Spørsmål til bokklubben Apostrofen”

  1. gustav 01.10.09 kl. 19:28 #

    takk for fin tilbakemelding Jakob! Mens vi venter på bladet Fotball kveld, er ditt innlegg et friskt pust. Med tanke på kvinnelige opptredener vil jeg tro vi står samlet om å være svært så strikte. For min del må nok unntakene være nevnte Edel Therese, uforglemmelige Cathrine Svendsen, jernriva Heidi Støre, alltid smilende Marit Wold (Mikkelsplass) eller vår alles kjære Siri Eftedal. Ha en fortsatt god kveld!

  2. jakob 02.10.09 kl. 21:40 #

    ting skjer og blir retta på sida ser eg. håpar at eg som ei lita vaktbikkje er med på å vidareutvikla apostrofen og gjer at apostrofen held seg på tå hev! ikkje minst så satsar eg på at apostrofen når nye høgder.

    den dagen apostrofen vel å utvida kategori valet sitt når det gjeld sjangarar dei skal lesa skal ein ikkje sjå vekk frå at eg søkar opptak til denne boklubben.

    gustav: når det gjeld bladet fotball kveld så må me absolutt få gang på det, for ikkje å snakka om ein ny hyttetur! då kan me og ta opp ein gamal storhet som reidun leinan som spelte i tospann med anka i si tid….

  3. bjørningvar 05.10.09 kl. 11:20 #

    Ja, no er dei mest graverande feila retta. Mange takk til vaktbikkja.

    «Bladet Fotball Kveld»? Dette må eg få høyra meir om? Elles, for å flisespikke litt, namnet var vel Randi Leinan, og ikkje Reidun?

    Når det gjeld Apostrofen og sjangerval så er det foreløpig lite som talar for at Apostrofen ekspandera utover skjønnlitteratur. Eit av dei viktigaste argumenta for det valet er at dei fleste av oss dagleg omgjer seg med faglitteratur/sakprosa, av eit eller anna slag, i sitt yrke. Som samfunnsmenneske les me aviser og fylgjer etermedias nyhetssendinger, slik at me i det minste kan bestemma oss korleis me vil nytta stemmeretten. Fleire av medlemane i Apostrofen har erfart at det ofte ikkje vert særleg tid igjen til noko meir. Men skjønnlitteraturen treng me som medmenneske. Korleis er menneskers sorger og gleder i notid og fortid? Det er ein nøkkel til å forstå andre menneske og samfunnet rundt oss.

    For å sitere forfattaren Sven Wernstrøm: «For rollen som medmenneske finnes det bare en eneste type instruksjonbok og det er skjønnlitteraturen».

  4. Trond Atle 07.10.09 kl. 20:17 #

    Mener også det var Randi…

  5. Jarle 08.10.09 kl. 12:24 #

    Definitivt Randi Leinan, tidenes tanksenter i norsk kvinnefotball. Vil også benytte anledningen til å understreke at jeg er et medlem som ikke er så glad i nyhetssendinger. Er også uenig med denne Wernstrøm, den beste medmenneskeinstruksen får vi fra Mesteren.

  6. bjørningvar 08.10.09 kl. 12:51 #

    Ja, men så har da også store deler av Bibelen sterke skjønnlitterære trekk. Og den har utvilsomt påvirket veldig mye av den skjønnlitteraturen som er utgitt i ettertid. Så uten å ta noe som helst for gitt; det er det godt mulig at Wernstrøm mener å ta meg seg nettopp Mesterens formidling, i sin definisjon av skjønnlitteratur.

  7. Trond Atle 08.10.09 kl. 19:34 #

    Kan jo være at Jakob blander med den brilliante landslagskeeperen, Reidun Seth? 🙂

  8. Jarle 09.10.09 kl. 07:25 #

    Det er godt mulig Wernstrøm er påvirket at den evangeliske surdeigskraft som du sier, du har selvfølgelig helt rett angående Bibelen og skjønnlitteraturen.

    Glemmer aldri Reidun Seths legendariske keepertabbe i VM – finalen, mot i Italia i 1990 eller 91. Terje Dahlby mistet munn og mæle i et halvt minutt, før han messet videre om italinerneses livsfarlige spiss Moratze som ifølge Dahlby var kvinnefotballens svar på Pele.

    • Trond Atle 09.10.09 kl. 12:17 #

      Jarle: Alt du kan! 🙂 Terje Dalby RIP!

Legg igjen en kommentar

